Kurban'ın yeni albümünü alacakken garaj.org'dan çıkması güzel oldu afiyetle dinliyorum. Artık demek ki konserlere giderek Kurban'a katkıda bulunacağız. Neyse efendim, pek leziz bir albüm olmuş. Ama açıkçası bu kadar cover olacağını beklemiyordum. Yine de emek emektir elinize sağlık. Siteniz de umarım en kısa zamanda tekrar ayına başlar.