Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'ya az daha bayan basçı gelecekti... Kim mi?

  • james iha • 9 Temmuz 2005 00:00 • #594941
    bencede d'arcy wretzky smashing pumpkins ten ayrıldıktan sonra bir tek bu gruba yakışabilirdi doğrusu... zero klibinde aşık olmayan erkek varsa bu yeryüzünde o erkek homosexueldir bana göre....
Bu konunun tüm mesajları