Offfffff....Yavuz Abi....Neden böylesi tartışmalar çevriliyor arkandan...Neden bulandırılıyor...Keşke Bursa'da olmasaydım,gelebilseydim....bir nevi yarı açık hayat yaşıyorum burada...Anlatamam...Bir de,Allah aşkına,kim ilgileniyorsa İlk ve Son'u gönderin bursaya...