Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi & Vega & Gripin @ Radyo Boğaziçi Sınırsız Müzik Günleri 2004

  • madd • 16 Ekim 2004 00:00 • #597098
    eheh ben yeni melekte de izledim onları :) dünkü konser ama gerçekten iyiydi. deniz biraz cıvıttı sadece o kadar. mvö her zamanki gibi eski şarkılarıyla gönlümü fethetti!
Bu konunun tüm mesajları