Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi & Gripin & Direc-t & Manga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • radyokafa • 4 Kasım 2004 00:00 • #597561
    evet bir gece öncesinde Tim Booth'u seyrettikten sonra herhalde ertesi akşam da MVÖ ve Direc-t'i seyretmeye gideriz artık. nekkadar küsel.
    ah istanbul gözün kör olmasın e mi?biz buralarda izmir'de... ahhh ah!
Bu konunun tüm mesajları