Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi & Gripin & Direc-t & Manga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • catalist • 21 Kasım 2004 00:00 • #597567
    Konser çok güzeldi bence ama en iyi performans gripinindi bence.mor ve ötesi çok baydı hep aynı hep aynı,nerdeyse boğaziçi konserindeki performansıyla,playlist vs aynı hatta bi daha dendiinde:Psöylediklerii şarkılar bile aynı biraz sıkıcydı o yüzden mangayı ilk defa dinledim,çok iyi bulmadığımıda söylemeliyim ama rammstein_duhast ı güzel yapmışlar(iz bırakanlar unutulmaz_vega onu hiç beğenmedim:P)neyse çok güzel bir ortamdı baya dağıttık seyircide güzeldi ne diim tebrikler
Bu konunun tüm mesajları