Konser çok güzeldi bence ama en iyi performans gripinindi bence.mor ve ötesi çok baydı hep aynı hep aynı,nerdeyse boğaziçi konserindeki performansıyla,playlist vs aynı hatta bi daha dendiinde:Psöylediklerii şarkılar bile aynı biraz sıkıcydı o yüzden mangayı ilk defa dinledim,çok iyi bulmadığımıda söylemeliyim ama rammstein_duhast ı güzel yapmışlar(iz bırakanlar unutulmaz_vega onu hiç beğenmedim:P)neyse çok güzel bir ortamdı baya dağıttık seyircide güzeldi ne diim tebrikler