Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi & Gripin & Direc-t & Manga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • gripin_ • 26 Kasım 2004 00:00 • #597570
    super bi konserdi en iyisi tabii ki gripindi morve otesini hiççççç beğenmdim birde gıcık su harun birde direc-t guzeldi
Bu konunun tüm mesajları