'jasonic' eleştiri yaparken 3. şahıslara gereksiz hakaretlerde bulunmak çok yaratıcı bişey galiba...burası senin beni eleştirdiğin bir forum değil.herkesin pin up hakkında yorumlarını yaptığı bir forum.terbiye sınırlarını zorlamadan eleştirilerini yap.öyle angut falan diyerek sanal dayılık yapma...bukadar genişlemiş bir sitenin forum yöneticilerinin böyle saygısızlara fırsat vermelerini anlayamıyorum.