waaauw bluesaint in yeniden toplanmasına çok sevindik kimler mi peqi eski taxim shaft tayfası tabii sanıyorum 1 eksikle devam ediyolar yollarına özgür şengül olsa gerek! ama yinede güzel bir toplanma olmuş ben kimmiyim eski taxim shaft müdavimi gürayın bana yakıştırdığı lakapla clubber blues cu:) en yakın zaman da gidicem ama ters yer kadıköy kardeşim...