Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ABD’li Asi Şarkıcı Bob Dylan Türk Çıktı

  • maxmax • 15 Ocak 2005 00:00 • #598763
    Atamız ne güzel soylemeiş; '' Ne mutlu Türküm diyene! ''
    Bir türk illa müslüman mı olmalı? ve ayrıca türklük demek, hala türkiye de yasanan hayat tarzı demek degil.
    Demek ki, yıllardır söylenen, abi bizden adam cıkmaz lafı da burda, son bulmus oluyor.
    (Gerci Elvis'te melüncan oldugundan ikinci diyebiliriz)
Bu konunun tüm mesajları