Eskiden kara şimşek vardı. Trt yayın akısı eger sarktı ise ekonomi sohbet programını kaldırmaz kara şimsegi yayından kaldırırdı. En çok izlenen film kusagı olsun felan ona da son verirdi. "Eveeet 2 sene mutlu olduk yeter...şimdi karanlık ezik politikaya devam" diyo amcalar.