daha elindeki ekipmanı kullanmayı bilmeyen bir kurumdan ne beklenir.istanbul radyosundaki 128 kanal mikserin 32 si yeter diyip de üstüne demir kapak örten zihniyet.değeri 12000$ olan kayıt cihazlarından-ki piyasada zor bulunur-bir tane yeter deyip gerisini hediye eden ülkeye yollayan,ankaradaki deposunda yüzbinlerce dolar değerinde cihazları olup da depo da çürümeye terk eden zihniyetin bir başka esprisi.ben parçayı ne dinledim ne gördüm.biraz kulak misafiri oldum ama daha 3 5 saniyede ne mal olduğu belli oluyor.Türkiye de bir muzisyen olarak kendimden utanıyorum.bilmeden bu alemde bulunan salak insanlardan birine saygı duymak gibi bir gaflete düşmedim ve düşmem inşallah.bunun gibi gafları yapanlara iki sözüm var siz yaşayan ölülersiniz.Eğer siz müzikten anlıyorsanız ben ordinaryus müzisyenim.