Ya ben bi daha yorum yapmak istiyorum yaaa napalım trt ye mektup mail bişi atalım imza toplayalım vs. yaaaa Dünyaya resil olmayalım gerçekten bu parça ancak ilkokul 2. kitaplarında yer alabilecek türden bi parça uçurumaaa gidiyoruzzz BİR SANATÇI VEYA GRUP ELİMİZDEN TUTSUN MÜZİK CAMİYASI DA TEPKİSİNİ GÖSTERSİN ARKADAŞLAR BİR ŞEYLER YAPALIM EUROVİSONA BÖYLE BİR ŞARKI(!) İLE GİTMEYLİM