lim lim leeeey rimi rimi ley, gerçekten rezalet! hayır ingilizce şarkı söylenmesine de karşıyım ama bizi temsil edebilecek herkesin desteğini alabilecek daha güzel bir şarkı oluşturulup bu yarışa sokulabilir. jüride gerçekten sokakta insanlarla konuşan sosyal insanlar mı vardı acaba? yoksa 1980den beri dışarıya adımını atmayıp çevresiyle ilgilenmeyip kendini sadece ve sadece müziğe adamış insanlar mı vardı? YA DA ALBÜM KAYGISI TAŞIYAN BİR İNSANI GÜNDEME TAŞIMAK İSTEYEN BİR BİR JÜRİ Mİ VARDI????