Avusturya bizim şampiyon olduğumuz sene ilkokul şarkısı gibi çıkmıştı (Deniz mavidir , çimenler yeşil...) ve ilkokul çocukları gibi söylemişlerdi şarkıyı...Biz evde yarılmıştık ''Ulan ne salak milletler var be!Böyle şarkı seçilirmi?''.Nerden bilelim o zamanlar bizimde 2 başarıdan sonra şımarıp ne olduğu belirsiz bir şeyle yarışmaya katılacağımızı...Türk halkımı seçti bu şarkıyı oyla?Kim kekliyo lan bizi?Dalgamı geçiyosunuz siz milletle?O şeyi duyunca bütün Türkler'e gülecekler , o salağa değil!!Birde şımarık hanımefendi kıskanıldığı için böyle eleştirildiğini söylemiş....Fesuphanallah!!!!!!!