olumsuz düşünen bütün arkadaşlaralara katılıyorum bu şarkı türkiyeyi temsil ederse sonuncu olmamız kesindir.Zaten şarkı nın solisti de şov yapmaktan başka bi şey yapmıyo,ya da şov yapmaya çalışıyor.ÜLKEMİZİ BU ŞARKI ASLA T. ETMEMELİ.ayrıca ülkemizde süper gruplar ve gerçek sanatçılar var.YANİ BU ŞARKI OLMAZ OLMAZ OLAMAZ:)))