hayatımda bundan daha kötü bir parça duymadım okulda öğrendiklerimiz daha iyi yaaa ne bu allahaşkına neden bu işi profosyonellerin eline bırakmamakta bu kadar çok direniyorlar? Görmediler mi geçmiş senelerden bu işin ancak onlarla olabileceğini? Hayret vallahi...