Çok sevgili arkadaşlarım çok mutluyum.sonuncu olmadık.galiba haksızlık ettik!Gülseren ablamızın vücut ölçülerini tartışıcağımıza TRT deki kelbaşları eleştirmeliydik ve eleştirmeliyiz maazallah seneye de kafalarına göre birini seçerler bunlar valla benim kalbim dayanmaz yani......bu sene 13.lük de iyi haa hafife almayın .Bizi feci şekilde eleştiren ülkeler daha rezalet durumdalar!