ben kutlamak istiyorum yani bu şarkı(!)ile 13.olduk ya harbi bi başarıdır..pıss diye söndük gerçi görünen köy klavuz istemezdi de bazıları klavuza bakmak gereği duydular..baktılar ve gördüler...ben sonunculuk bekliyodum ya iğrenç bi şarkıcık bu.aman bitti de kurtulduk valla