:Dhakikaten iğrenç bi şarkıydı. 13. olmamız büyük bi şans. böyle şarkıyla eurovision a katıldık ya helal olsun. bi sertap erenerin şarkısına bakın birde bu rimi rimi ley midir ne dir oşarkıya bakın.zaten karşılaştırma yapmak mümkün değil ama neyyssssee.
zaten şarkı güzel olsa kadın tipinden kaybettirir.kadında meymenet yok bi kere...