Duyduğuma göre bir lise 500 YTL para vermiş kasdava ama finale çıkamamışlar.Bunu o okulun davulcusu söyledi.Hatta bizim para verip vermediğimizi bile sordu.Başka bir okulun kasdava 2000 YTL verdiğini de söyledi.O okul da şu anda finalde.Bu doğru mu onu bilmiyorum ama 500 YTL'lik olay doğru.Parayı veren düdüğü çalıyor yani.Haketmeyen bir çok okul finalde.Biz ise hakettiğimizi düşündüğümüz halde elendik.Kasdav'ı buradan tebrik ediyorum,hakedenlerin hakkını yediği için...