merhaba arkadaşlar,ben ümraniye anadolu lisesinin klavyecisi duygu. hatırlarsanız Dreamtheather- Another Day ile katılmış,finale kalmış ve kendi isteğimizle çekilerek finale çıkmamıştık. şahsen çok içimde kalmıştı ama amaç bence orda ödülden çok eğlenmek ve ortaya bir şeyler sunmak,insanların beğenisini kazandıktan sonra gerisinin bir önemi yok.. çıkan o 10 grup arasında yer almak isterdim,çıkan tüm gruplara bol eğlence diliyorum,çıkın çalın eğlenin!! dede korkut lisesine de başarılar diliyorum,bizi en iyi şekilde temsil edin! ayrıca geçmiş olsun dileklerimide iletiyorum...ayrıca söylemek istediğim birşey daa var; kültür kolejinin en sağlam elemanı olan alper süper solo attı,cidden ağzım açık kaldı,tebrik etmek istyrm gerçi o akşam grupça tebrk etmiştik bateristleri sayesinde fakat kafası sağlamdı heralde acayip donuktu... :) nese tekrardan herkese iyi eğlenceler!