Kanım O Rh-. Az önce bu haberi okudum. Kan gerekiyormuş. Hangi ilde tedavi gördüğünü yazmamışlar ama sanıyorum Ankara değil. İstanbuldur büyük ihtimalle. Orada olsaydım ve her zaman olduğu gibi aptal hemşireler "siz kan veremezsiniz zayıfsınız" deseydi bile verirdim kanımı. Sadece dua etmekle elim kolum bağlı. Üzgünüm.
Email adresi eksik, ulaşmak mümkün değil mi yine de destek vermek için?