Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Partisi @ Kemancı - Taksim - İstanbul

  • black explorer • 26 Mart 2005 00:00 • #602145
    Ben Dvd'sini izledim,mükemmeldi.İzlerken ben bunalıma girdim.Özellikle Hetfield'ın ve Lars'ın,grup hakkındaki konuşmaları neden ruhsal olarak çöktüklerini gösteriyor.
    Metllica!!!!!!!!!!!! Tüm zamanların en iyisi.Yeah!!!!!!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları