ve işte bi festival daha olanca güzelliğiyle geçti gitti. yağmur nedeniyle bugünkü (cuma) gruplar gösteri salonunda çalmak zorunda kaldılar ama herkes o kadar özveriyle çalıştı ki geçen iki günden hiç bi farkı yoktu kapalı alanda olmasının. cuma daha çok metal gruplarına ayrılmıştı zaten, gece saatlerinde salonda adeta bir caravan atmosferi vardı. hatta çok daha güzeldi çünkü hem alan genişti hem de ışık ve ses düzeni süperdi.
emeği geçen tüm itü rock klübü üyeleri çok büyük bi tebriği hak ediyor. okul hayatımın son senesinde nihayet adam gibi bir rock festivali görebildim okulda sayelerinde. hele hele çok değil daha bir sene öncesine kadar okul içinde bira satmanın ve bundan gelir elde etmenin hayalcilik olarak görüldüğünü düşünürsek...