Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • baranthalas • 30 Nisan 2005 00:00 • #602802
    hiç "of bea canım kurban çekti" diyip mp3 ünü açmıyorum..zaten annen dışında mp3 ü de yok bende..ama böyle festivalde falan çıkınca eğleniyorum baya..

    ps: itiraf et kaç para alıyosun grubu korumak için :)))
Bu konunun tüm mesajları