Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • nazlı016 • 30 Nisan 2005 00:00 • #602804
    bende dün konserdeydim bence gayet güzeldi tabi bekletmeleri hariç. akorlar1 çok zor ayarlad1lar ama yinede iyiydi. gala sebebiyle çokça grup elemanlar1da vard1 hepsiyle tek tek konustum eglendik ya baya..
Bu konunun tüm mesajları