Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Lost_Soul • 1 Mayıs 2005 00:00 • #602812
    Kurban, bence Türkiye'deki iyi gruplardan biri.. Özellikle Burak Gürpınar(davulcu) ve Kerem Tüzün(bass) gerçekten süper.. Kerem'in slapleri, Burak'ın kick manyağı ritimleri ciddi anlamda çok iyi.. Ama ben hala ilk albümlerini daha çok seviyorum.. Son albümleri de güzel olmuş.. Ancak grup bu albümü çıkarana kadar(13 ayda) 4 kere dağılmış ve sanki grup üyeleri arasında bi soğukluk var gibi.. Özellikle Kerem'le Deniz arasında.. İzleyen arkadaşlar fark etmiştir.. Kerem, Deniz'e fena bozulmuş ve sırf çalmak için çalıyomuş gibi geldi bana..
Bu konunun tüm mesajları