Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • krbn_pena • 2 Temmuz 2005 00:00 • #602816
    konsere ben de gittim ve mütişti bence...kurbanın gerçekten türkiyedeki en iyi sahne grubu oldugunu anladm.ayrıca klibi gosterip şarkıyı canlı çalmaları da cesaret isteyen bi işti bence ve çok da guzel yaptılar
Bu konunun tüm mesajları