kabul etmiyorum bu konserlerin tarihlerini degistirsinler.kime dilekce yazmam lazim ya?temmuza alinsin hepsi.bi de taksitle bilet imkani sunsunlar.ben hepsine gitmek istiyorum.o da degil de chemical brothers'a söyleyim de geri dönmesinler,türkiyede kalsinlar heh..