alla alla bu günlerde de festival yagmurunua tutulduk valla hangi birine yetişicem ben:(( aslında chemical brothers ı da izlemek isterdim zaten bi kere daha gelmişlerdi gitmediğime pişman olmuştum keşke fevtival kapsamında gelmeselerdi bi ihtimal belki gidebilirim amin:))))