bunları kim niye davet eder başka grup mu kalmadı demek istedim...böyle bayıcı(çok kötü yanları var aklıma gelen de sıralamayalım) vs... müzik yapan adamları...seyircilere eziyet yapmak mı istiyor bu işi organize edenler...
pegasiyi bu konsere davet ederek yeterince eziyet yapacaklar kendilerine de seyircilere de...