Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Aslı & Pegasi & Angina @ DRock vol.5 Rock Party :: İstanbul Tıp Fakültesi - Çapa - İstanbul

  • ondörtharf • 6 Mayıs 2005 00:00 • #604240
    ben de gittim dinledim,çok eğlendim.keşke pegasi o kadar kısa süre kalmasaydı sahnede.seçtikleri parçalar da beste de çok çok iyiydi.seviyoruz,destekliyoruz.
Bu konunun tüm mesajları