Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo :: Koridor - Gittiği Yere Kadar

  • cyn • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604424
    ya adamlar ne guzel sarki yapmislar.ne dicektim ben ya?heh hatirladim.simdi bunnar 'alin dinneyin tarz iyi mi?soz iyi mi?ses iyi mi?' die onumuze koyuyolar ya bu sarkilari neyin.biz de amma sansliyiz bunnari dinniyoruz falan bazen cok seviyoruz kendimizden geciyoruz dinneyip dinneyip.
    amator gruplardan topladigim sarkilarla acaip bi cd cektim.paso o caliyo.millete doum gunu hediesi diye kopyaliyorum onu veriyorum ehe..baya tutuyor cogu aslinda.bi de iste firsatlari olmuyor adam gibi kayit yapmaya falan anlayisla karsilamak lazim.
    bunnar da cok guzelmis,cok sevdim.isin elektronik kismi trip-hop'a kaymis gibi geldi bana.acaip iste,dinnetiyor kendini.tutunsalar keske...
Bu konunun tüm mesajları