Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Smith & Richard Bona & Mike Stern @ İstanbul Jazz Fesivali

  • Bealtaine • 4 Mayıs 2005 00:00 • #604497
    Geçen sene (gidenler bilir) Mike Stern (e.gitar) ve Richard Bona (bas) 'yı farklı bir kadroyla izleme şansına erişmiş ve müthiş performansları karşısında büyülenmiştik. Bu sene caz festivali kapsamında farklı ama gene (tabii ki) sıkı mı sıkı bir kadroyla tekrar izleme şansına erişeceğiz. Bu sefer üstad Dennis Chambers'ı değilde Steve Smith 'i göreceğiz davulların ardında ve başka türlü hayran kalacağız. Herkese şiddetle öneririm. Gerçek müziği gerçek bir izleme fırsatı..
Bu konunun tüm mesajları