Geçen sene (gidenler bilir) Mike Stern (e.gitar) ve Richard Bona (bas) 'yı farklı bir kadroyla izleme şansına erişmiş ve müthiş performansları karşısında büyülenmiştik. Bu sene caz festivali kapsamında farklı ama gene (tabii ki) sıkı mı sıkı bir kadroyla tekrar izleme şansına erişeceğiz. Bu sefer üstad Dennis Chambers'ı değilde Steve Smith 'i göreceğiz davulların ardında ve başka türlü hayran kalacağız. Herkese şiddetle öneririm. Gerçek müziği gerçek bir izleme fırsatı..