Aylin Aslım cover yapmayı çok iyi becerse de(lisede cover dalında yapılan bir yarışmada birinci olmuş sanırım)Bu şarkıda yeterince uyumlu ses düzenini sağlayamamışlar gibi geldi bana.Yine de coveri tek başına incelediğimizde çok da kötü olmamış diyebilirim.Aylin Aslım'ın kendi yaptığı şarkılara bakarsak kendi ruh halini anlattığından,kendi sesine uyumlu yaptığından bestelerini çok mükemmel olmuş.Sesini gerçekten çok iyi ve kendisi gibi kullanmış.Albüm içersindeki elektronik soundlar ve gitarlar kusursuz.Aylin Aslım ve arkasındaki tayfa bu kadar acımasız eleştrileri hakketmiyor bence..