vatan kurtaran aslanlar Hollandali Turkler
ben hollandada yasiyorum,baska ulkelerde nasil oluyor bilmem ama burada yarisma puanlamasi sms gonderek oluyor, bundan onceki iki yarismadada severek ,gurur duyarak Turkiye icin sms yollamistim,ancak busefer inanin televizyonda bizim sarki cikinca bir koseye saklandim adeta,ve aman Allahim bir an once kazasiz belasiz bitsin diye dua ettim, arada cigliklar duyarken bizimki pistten dustu diye korktum ,ama korkum yersizmis megerse sarkinin icindeymis bu cigliklar,neyse sonuc olarak gene bizim vatan kurtaran vatandaslarimiz sarilmislar Mobil telefonlara ve yollamislar Sms lerini ve 12 puani kazandirmislar,Yoksa halimiz yamandi,eh Trt veya her kimse bunun sorumlusu bir tesekkur yollasinlar bu vatan kurtaran aslanlara.