çok üzgünüm şu an.Rock camiamızdan bir kayıp daha...Ölüm yolun sonuna konmuş bir aynadır arkadaşlar .Yolun sonuna gerince geçmişi yani kendimizi görürüz...oda görecektir zardanadamın başarılarını.başımız dik onu yollarken çünkü gönderdiğimiz en değerli dostlarımızdan ve en iyi müzisyenlerimizden biri....
zaradanadamın bütün dinleyenleri ve elemanlarına baş sağlığı diliyorum ve keşke demekten kendimi alamıyorum...