zardanadam..
bi arkadaşın elinde görmüştüm ilk olarak cd sini daha sonra da barışarock ta dinledik, sewdik onları..
kişisel olarak pek tanımıyorum ama beni hüzünlendirdi bu ölüm..
bir grup kurmaya karar verdiğimizde çaldığımız ilk parça
"burdayım aslında" ydı... o da burda aslında. fazla da sıkıntı yapmamalı, müziğiyle anmalı..... hohçakal serkan aktaş..