Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Direc-T & Pilli Bebek & 100 Derece @ 100. Yıl Atatürk Tesisleri - Zonguldak

  • metalkesh1666 • 7 Haziran 2005 00:00 • #605215
    öyle festival hezimeti görmedim ben zaten 100 dereceyi grup yapan zihniyeti... he birde tüm gelenler özenti salak tiplerdi.salak lar daha hava kararmadan sarhoş oldular.. huaaaaaa zaten biz sadece pilli bebek için gittik oraya elde şarap oohhhhhh. tabi bazı beyinden özürlü tipler vardı biz siyah beyaz die bağırırken beşiktaş die bağıran.huaaaaaaaa :D acıyorum valla onlara... nesse seneye bi duman getirin artık diyorum...... nesse hade ben kaçar...
Bu konunun tüm mesajları