Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Replikas & Manga & Ian Brown & Super Furry Animals @ Parkorman - Maslak - İstanbul

  • Nem • 13 Haziran 2005 00:00 • #605312
    Ian Brown neredeyse bütün konser boyunca fena halde detoneydi. Bilemiyorum kendisinin huyu mudur yoksa teknik veya bünyevi bir takım problemler mi vardı.. En başlarda bu durumdan çok rahatsız olsam da bir süre sonra buna alıştım :)

    I wanna be adored ile konser başladığında etraf buram buram Kent FM koktu bazıları için. İlk başlarda Stone Roses'dan gitti Ian efendi, sonra Solarized'a geçti. Arada bilmediğim bir iki parça çaldı, hiç duymamıştım daha önce, gitarlı filan.. Kendi stiline de benzetemedim pek, belki de cover filandı. Son olarak My Star ile konseri bitirmek üzereyken ufak bir aksilik çıktı (sanırım adamlardan birinin sesini kapatmışlardı) ve parçayı baştan çalmak zorunda kaldılar..

    Ian Brown'u da görmüş olduk bu vesileyle, güzel oldu..

    Efes Pilsen de çıkışta yoyo yığdırması yaptı anlamsızca. Şu anda yüklü miltarda yoyo sahibi bir insanım ama nerde olduklarından emin değilim :)
Bu konunun tüm mesajları