ben ian browni ingilterede daha yeni izledim. orada da detoneydi. yani her zamanki hali diyebiliriz. playlist ingilteredekinin aynisiydi. ayni sirada çalindi. bilmedigin parcalar diger albumlerinden ve gecmis yillarda yaptigi featuring calismalarindandi.
ben sahsen super furry animalsi daha cok begendim. manchesterda da dead 60s'i daha cok begenmistim. ne olursa olsun bi efsaneyi izledik. üstelik bu sefer manchesterdakinin aksine en önce izledim..
bende de bol miktarda yoyo, cüzdan ve kutu var..
harika bir organizasyondu tesekkurler efes pilsen..