Ya iyi güzel de hiç bi adamakıllı avrupa ülkesinde iplenmiyo ki bu yarışma! Bizse her sene milli mesele haline getiriyoruz! Çok komik ya adamlar bu dandirik yarışmaya en fazla bizim kasdav 'a verdiğimiz önemi veriyorlar yani... Hiç düşündünüz mü, neden İngiltere 'den Sting falan katılmıyo bu yarışmaya?