insanlar bıktı artık ingiltere,almanya,fransa sömürüsünden çok iyi olsa bile kimse oy falan vermez.tabi herkez komşusunu kayırıyo ....ama çok kötü bir yarışmaydı bence yunanlılar da o kadar dandik parçanın içinden sıyrılmayı başardılar.ama 2, olan tombul bayan bi harikaydı.