Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Galatasaray Lisesi Festivali @ Taksim - İstanbul

  • tamerbas • 8 Haziran 2005 00:00 • #605931
    yeni türkü hiçte iyideğildi bence illaha bi estrumancı ismi vermek istemiyorum ama bi gariplik vardı sahnedeki yeni türkü 2sene önce dinlediğim yeni türkü değildi.tamam sistemde başlarda oturmada ama özellikle bazı senkronlar amator grupları andırdı bazen doğaçlamalardaki zoraki çalmalar da cabası yani şüpesiz raci hocada 4,5 yıldır aynı şarkılara aynı şeyleri çalıp dururoyor eminimki oda bıkmıştı.bilmiyorum ya aklımda dünle ilgili davulla falan ilgili çok soru oldu ama böyle geçmişi iyi bi grubu dünkü performanslaruyla karalamıyım ... anlamadığım öndeki bölümü kimse girmesin diyimi çevirdiler.yoksa birileri girsin.zıplasın biz izleyelim diyemi....aydın eseni kaçırdığıma üzüldüm..ayrıca geçen sene laço tayfayı izlemiştim o zamanki ortam biraz daha müzik dinlemeye elverişliydi...
Bu konunun tüm mesajları