Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • Serpent_King • 8 Ağustos 2005 00:00 • #606659
    Ben manowar a bok atmadım ki , konser hakkında yorumumu yaptım sadece bunu kim neresinden anlarsa anlasın , mükemmel bir konser diğildi , bazı haksızlıklar yapıldı ayrıca cem köksal da çalamıyo kardeşim güzel bunu söyledim beğenmiyorum sevmiyorum adamı hayret birşey ya , ha belki malmsteen hata yapıyo bende yapıyım triplerine giriyosa bilemicem :) herif alakasız tona melodiye alakasız ve saçma sol attı üstüne ynalış nota bastı kaç kere , bunu malmsteen de yapıyodur belki ordan özentilik gelmiştir.
Bu konunun tüm mesajları