Ben manowar a bok atmadım ki , konser hakkında yorumumu yaptım sadece bunu kim neresinden anlarsa anlasın , mükemmel bir konser diğildi , bazı haksızlıklar yapıldı ayrıca cem köksal da çalamıyo kardeşim güzel bunu söyledim beğenmiyorum sevmiyorum adamı hayret birşey ya , ha belki malmsteen hata yapıyo bende yapıyım triplerine giriyosa bilemicem :) herif alakasız tona melodiye alakasız ve saçma sol attı üstüne ynalış nota bastı kaç kere , bunu malmsteen de yapıyodur belki ordan özentilik gelmiştir.