*pin-up* sn nesin!..ben yorumumu yaptım,,GRUBu eleştirdim.sen niye beni eleştiriyosun??SA-NA-NE!!!...:D:D:D....sevemedim,zorla mı?duruşu çok komik geldi!...:D:D:D...severim sevmem....hey allaım,,,neyse..başarılar yine de sevgili deja-vu!...sana da *pin-up*:pPp