valla bende ilk kez gidicem de buyuk ihtimal cadırını kendin alıyosun...Birde duydunuz mu yaptıklarını?? Sahne önü için ayrı bilet satısa sunulmus!!!Tam bir sacmalık bence...Buldular bizim gibi hayatında dogru dürüst grup görmemiş insanları, söğüşleyecekler tabi!!!!!!