güzel bi festival gruplar iyi yer iyi üstelik ücretsiz ama benim aklıma takılan şey şu. sitelerinde festival alnına yiyecek ve içecek sokmak kesinlikle yasak deniyor.. yani burası anladığım kadarıyla şehire uzak biyer.. herşeyi ordaki dükkanlardan alcakmışız.. fiyatlar makul olmazsa ne olacak..zaten genelde züğürt olan ve bu sene festivale boğulan rockçı gençliğin orda parası biterde aç susuz kalırsa ne olacak.. fiyatlar uygun olacak deniyor ama ne kadar uygun?