Sahne performansına bayıldığım bir grup. Amatör bir gruba göre olağanüstü iyiler. Besteleri çok etkieyici ,özellikle "Başka Bir Ben" , "El Olur gider" , "Kendimle Başbaşa bir gece" dinlemeye doyamadığım şarkılar.. Vokalin piyasada ki çoğu isimden daha güçlü , daha güzel bir sesi var.. Grup elemanları sahnede birbirleriyle çok uyumlu ve sahne şovları görülmeye değer. Kadıköy Edebi Bar 'da çıkmalarına çok sevindim.. her zaman ki gibi bu programıda kaçırmayacağım.