Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Grup TerminaL-ist @ Edebi Cafe - Bar - Kadıköy - İstanbul

  • newlife • 30 Haziran 2005 00:00 • #608273
    Sahne performansına bayıldığım bir grup. Amatör bir gruba göre olağanüstü iyiler. Besteleri çok etkieyici ,özellikle "Başka Bir Ben" , "El Olur gider" , "Kendimle Başbaşa bir gece" dinlemeye doyamadığım şarkılar.. Vokalin piyasada ki çoğu isimden daha güçlü , daha güzel bir sesi var.. Grup elemanları sahnede birbirleriyle çok uyumlu ve sahne şovları görülmeye değer. Kadıköy Edebi Bar 'da çıkmalarına çok sevindim.. her zaman ki gibi bu programıda kaçırmayacağım.
Bu konunun tüm mesajları